رفتن به محتوای اصلی
سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی

اخبار

در بیانیه پایانی هفتاد و یکمین مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها مطرح شد؛

افزایش چالش‌های شهرنشینی به علت فقدان درک از نقش و تأثیر شوراها/تشریح خواسته‌های جامعه بزرگ شورایی کشور از دولت، مجلس و شورای عالی استان‌ها

در بیانیه پایانی اجلاس هفتاد و یکمین مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها، خواسته‌های جامعه بزرگ شورایی کشور از دولت، مجلس و شورای عالی استان‌ها تشریح شد.

دیدار رئیس و اعضای مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهرهای مرکز استان با آیت‌الله حسینی بوشهری

رئیس و جمعی از اعضای مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهرهای مرکز استان با آیت‌الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

برخی‌ها خدمات و تحولات شهرها توسط شوراها و شهرداری‌ها را نمی‌بینند

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر خدمات مثبت و تأثیرگذار شوراها در پیشرفت و توسعه شهرها گفت: امروز ما شاهد تحول عظیمی در شهرها با مدیریت شوراها و شهرداری‌ها هستیم، اما متأسفانه عده‌ای این خدمات را نمی‌بینند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم:

عدم تناسب حرف و عمل موجب نفاق می‌شود/مسئولین باید مردم‌دار باشند

آیت‌الله سعیدی با اشاره به اینکه اگر حرف و عمل یک فرد متفاوت باشد موجب نفاق می‌شود، گفت: نفاق در عمل یک اتفاق بسیار خطرناک است که در قرآن کریم نیز نهی شده است.

منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:

تحول در مدیریت شهری به قانون‌گذاری نیاز دارد/ لزوم ایجاد ضمانت اجرایی برای شهر اسلامی

منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تحول در مدیریت شهری و اسلامی‌سازی شهرسازی و معماری در کلان‌شهرها نیازمند حمایت‌های قانونی است.

تجلیل مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهرهای مرکز استان کشور از پیشکسوت‌ترین شهردار ایران؛

تقدیر از شهردار قم به‌پاس 21 سال تلاش اثرگذار در عرصه‌های مختلف مدیریت شهری

در آئین پایانی اجلاسیه مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای مرکز استان کشور، از 21 سال تلاش دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم در عرصه‌های مختلف مدیریت شهری کشور تقدیر شد.

وزیر کشور:

دولت با کمک شهرداری قم منوریل را تکمیل خواهد کرد

وزیر کشور گفت: دولت به میدان آماده تا با کمک شهرداری قم، این پروژه را در مرحله اول به نتیجه برساند و منابعی نیز برای این‌کار پیش‌بینی‌شده که توسط دولت در اختیار شهرداری قرار داده می‌شود تا مرحله اول پروژه به اتمام برسد.

منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی:

جایگاه شوراها تقلیل پیدا کرده است/مجلس برای بازگشت شوراها به جایگاه اصلی تلاش کند

منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مباحث عمرانی، اجتماعی و فرهنگی هر شهر بر عهده شوراها است و شورای اسلامی شهر می‌تواند مستقیماً طرح به مجلس بفرستد و ما باید در مجلس تلاش کنیم که شوراها به جایگاه اصلی خود که مدیریت جامع شهری است برگردد.

مورد در هر صفحه